Alla inlägg under juni 2012

Av Bea - 29 juni 2012 18:14

Hejj alla lösare och sorry för dålig uppdatering! :(


Idag har jag inte gjort mycket bara varit hemma och slappat mest! :)

Hoppas ni har haft roligare en jag! :)

Det här var bara ett kort inlägg! :)

Kramizar från mig! :)


 

Av Bea - 18 juni 2012 15:25

     Heejj alla bloggläsare nu är det måndag igen!!!♥


Vad gör ni? Hoppas att ni gör något kul för det gör inte jag!

Haha jag har bara suttit vid datan och tittat på tv! 

Här kommer några bilder jag har tagit med min mobil!


Kramisar från mig Beaa♥♥

 

 

   

Av Bea - 16 juni 2012 19:36

Hejj alla läsare! 


Idag skulle jag ju på grand med en kompis och det var riktigt kul! :)

Köpte lite olika saker!  

Här kommer en liten bild på mina nyköpta shorts jag tycker att dom är rätt snygga haha!  

Aja det här var ju bara ett litet inlägg såå hejdå kramiz från mig 

På bild nummer 1: Mina shorts

På bild nummer 2: Ett kort jag köpte fast det står ju bakomfram för er!  

   

 

    

Av Bea - 16 juni 2012 13:18

Heejj alla bloggläsare!


Idag är det en regnig/solig dag hos mig! 

Fast idag ska jag gå på grand med en kompis och köpa lite saker kanske!   

Om ni följer några bra bloggar så komentera vad den heter så kan jag läsa den oxå! 

Nu ska jag spela lite på spela.se med en kompis! 

Här kommer en bild som jag hittat på google den är rätt nice!  

Kramisar från mig Beaa♥

     

Av Bea - 15 juni 2012 11:15

Hejj alla läsare 


Idag har man haft skolavslutning och det var rätt okej fast kanske lite lång tråkigt! 

Just nu sitter jag med min coole kompis vi kollar lite på datan och chillar! 

Aja här kommer en liten bild på mig och min kompis!  kramisar från oss!         

Av Bea - 12 juni 2012 19:36

    Hejj alla bloggläsare! 


Idag har jag varit med en kompis och spelat röv med några killar!  

Det var rätt kul haha!  

Aja här kommer en jätte söt liten hund för har ingen bild jag har tagit själv nu på datan!:)

Aja kramis från er egen Bea          

Av Bea - 11 juni 2012 16:34

  Hellu! 


Idag är det måndag igen och på fredag är det skolavsutning!!! 

Längtar efter sommarlov nu och det ska bli skönt med lov nu!!! 

Aja längtar ni efter sommarlov? Haha kanske lite konstig fråga men ändå! 

Nu ska jag gå ut och fota lite eller något annat kul!

Så hejdå!<3 Kramizar från er egen ...        

Av Bea - 9 juni 2012 19:13

 Hejj och förlåt varför uppdatering!<3


Just nu chattar jag med en av mina bff! 

Aja idag har jag inte gjort så mycke men jag har iallafall haft kul! Imorron blir det att spela med mitt BAND ;P

Men nu ska jag spela lite med en kompis på spela.se hihi jätte kul!:P

Vi ses och här kommer bild på *** Hihi Kramizar från Beaa 

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards