Alla inlägg under juli 2012

Av Bea - 19 juli 2012 12:52

Hejj och sorry för dålig uppdatering här på bloggen!!!!  


Aja. Nu är det ju sommarlov och man gör ju kanske lite andra grejer än att sitta vid datan och blogga! :)

Men nu kommer jag ta en bloggpaus eftersom jag inte hinner med att skriva så ofta på min blogg. :(

Jag vet inte hur lång min bloggpaus kommer att va kanske en vecka, en månad eller kanske två månader!

Men någon gång under min bloggpaus kanske jag hinner slänga in något litet snabbt inlägg!♥

Så japp det var väl det jag ville säga! Kramar från er egna Bea♥

 

Denna bild har jag inte tagit själv. :) 

Av Bea - 2 juli 2012 15:50

Heejj alla läsare idag är det måndag igen! :)


Idag har jag inte gjort alls mycket bara läst en bra bok, varit ute och fotat och suttit lite vid datan!   

Nu lyssanar jag lite på musik och sitter vid datan!  

Skönt med sommarlov tycker jag!!!    

Här kommer lite bilder som jag inte har taigt själv tyvärr!

Kramar från mig   Beaa


1: En bra låt! Klicka ---> http://www.youtube.com/watch?v=Bca7petmzVw

 


2: Snygga hörlurar!  

     


3: Spotify lyssnar jag på nu!   

 


4: Skalet jag har på min mobil!

 

Heddåå!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards