Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Sorryy♥

Av Bea - 19 juli 2012 12:52

Hejj och sorry för dålig uppdatering här på bloggen!!!!  


Aja. Nu är det ju sommarlov och man gör ju kanske lite andra grejer än att sitta vid datan och blogga! :)

Men nu kommer jag ta en bloggpaus eftersom jag inte hinner med att skriva så ofta på min blogg. :(

Jag vet inte hur lång min bloggpaus kommer att va kanske en vecka, en månad eller kanske två månader!

Men någon gång under min bloggpaus kanske jag hinner slänga in något litet snabbt inlägg!♥

Så japp det var väl det jag ville säga! Kramar från er egna Bea♥

 

Denna bild har jag inte tagit själv. :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea - 19 november 2012 19:39

Hej alla underbara läsare som fortfarande tittar in min blogg! Älskar er! Har nämnligen tappat tittare för att jag inte hinner blogga så ofta och det börjar bli tråkigt att skriva om vad jag gör hela tiden. Snälla skicka en komentar där det står vad ...

Av Bea - 10 november 2012 19:00


Hej!   Jag har fått en fråga om att jag kanske skulle kunna lägga ut ngn mer bild på mig själv! Så här kommer en! <3     Japp här är jag!    Aja idag hade jag innebandy match! Haif vann med 3-2! Spelar i haif då!        Här är ...

Av Bea - 8 november 2012 15:01

Hejj alla som sitter med datorn eller telefonen framför näsan   Just nu är jag i biblioteket och jag har snott bibliotikariens dator!   Böcker är något av det bästa jag vet   Läsa är som att komma in i en annan värld en stund eller att resa!  O...

Av Bea - 26 augusti 2012 19:40

Hejj alla! :D   Kanske ska börja på innebandy! :D Kuul tycker jag! ♥♥♥ Aja idag så har jag inte gjort så mycket mest varit hemma och varit med någea vänner och kört röv (sorryy lite konstigt namn men skit i de) Här kommer...

Av Bea - 11 augusti 2012 09:20

   Godmorgon alla läsare!       Idag så jag inte gör så mycket. Men på kvällen så kommer grannarna in till oss på kräftskiva!    Igår gjorde jag inte heller så mycket, jag var lite i stallet med en granne och tittade när hon red. Hon var jätt...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards